• Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Οι περιπέτειές μας

Όνειρο ζωής στο Ντουμπάι

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Καυτός ήλιος μέσα στο Φλεβάρη..., γιατί οχι;

Το Φλεβάρη του 2014 είχε φτάσει η μεγάλη στιγμή! Επιτέλους θα πηγαίναμε στο Ντουμπάι. Και ενώ πολλοί θα σκεφτούν ότι τα ΗΑΕ δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν από πολιτισμικής άποψης και ότι πρόκειται για μια τεράστια τεχνητή φούσκα, εγώ ήξερα μέσα μου ότι η εμπειρία θα ήταν μοναδική. Άλλωστε ήταν ένα από τα όνειρα μου, από τότε που η Emirates με απέρριψε ως αεροσυνοδό. Μέγα λάθος! Η κολλητή μου η Άνυ δούλευε τότε εκεί ως αεροσυνοδός, οπότε το θέμα της διαμονής είχε εξασφαλιστεί, το ίδιο και η πτήση. Οπότε φύγαμεεεεεε!!

Γιαdubai 9 να φτάσουμε στο Ντουμπάι έπρεπε να ξεκινήσουμε νωρίς τη μέρα μας. Φέρρυ από Θάσο για Κεραμωτή, ταξί για το αεροδρόμιο της Καβάλας, αεροπλάνο για το Ελευθέριος Βενιζέλος, αεροπλάνο για το Ντουμπάι και ταξί για τα προάστια της πόλης, όπου μας περίμενε η Άνυ. 15 ώρες αργότερα κοιμηθήκαμε στην αραβική πόλη, όπου θεωρητικά κανείς δεν κοιμάται.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση από τη πρώτη κιόλας νύχτα που φτάσαμε ήταν πόσο καινούργια, μεγάλα και φροντισμένα ήταν όλα. Τα αυτοκίνητα.. η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, οι ταξιτζήδες… κουστουμαρισμένοι υπάλληλοι με άριστες γνώσεις ξένων γλωσσών, τα κτήρια… επιβλητικοί, γυαλιστεροί ουρανοξύστες, οι δρόμοι… σύγχρονοι, τεράστιοι και δαιδαλώδεις! Δεν έμοιαζε με τίποτα από όσα είχαμε δει έως τότε.

Το επόμενο πρωί, ξεκούραστοι πια και μετά από ένα εξαιρετικό πρωινό που μας είχαν ετοιμάσει η Άνυ και η συγκάτοικος της η Κλερ από τη Γαλλία, ξεχυθήκαμε να ανακαλύψουμε, μέρα πια, τη μαγεία της ανατολής στην ιδιαίτερη αυτή πόλη. Περπατήσαμε στο Dubai Marina, απολαύσαμε τον ήλιο και φωτογραφίσαμε το πρωτόγνωρο σκηνικό με τους τουρίστες να λιάζονται στη παραλία και τους απίθανους ουρανοξύστες να ξεδιπλώνονται στο παρασκήνιο.dubai 10

Είχε μεσημεριάσει πια και ήταν ώρα για ένα πλούσιο λιβανέζικο γεύμα στη Dubai Marina, την πιο γνωστή βόλτα του Ντουμπάι και για ένα απολαυστικό επιδόρπιο. Συνεχίσαμε τον περίπατο μας καθώς μας προσπερνούσανε Ferrari και Lamborghini, μέχρι που τα πόδια μας δεν αντέχανε άλλο και γυρίσαμε στο σπίτι. Έπρεπε άλλωστε να ετοιμαστούμε για το επικό ποτό όλων των εποχών στο Burj al Arab.

To Burj al Arab είναι το μοναδικό στον κόσμο 7στερο (τιμής ένεκεν) ξενοδοχείο στο κόσμο. Η πολυτέλεια του δεν μπορεί να συγκριθεί με κανενός άλλου ξενοδοχείου στον κόσμο. Για να πιεις εκεί ποτό, κάνεις κράτηση αρκετό καιρό πριν και η είσοδος κοστίζει γύρω στα 60€. Αξίζει όμως αν είναι να έχεις τη καλύτερη θέα της πόλης! Έξω από το εμβληματικό καράβι -σήμα κατατεθέν του Ντουμπάι- πολυτελείς Rolce Royce είναι παρκαρισμένες. Η διακόσμηση είναι από υπερπολυτελής με τεράστια ενυδρεία γεμάτα εξωτικά ψάρια, μέχρι κιτς με φύλλα χρυσού επενδυμένα ακόμα και στα μπάνια. Μην το χάσετε, κάντε τη κράτηση σας έγκαιρα και online εδώ.

Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς και πήραμε το πρωινό μας στο Αλ Μπαράρι, μια όαση μέσα στην έρημο με υπέροχο φαγητό και μαγευτικό περιβάλλον. Δυστυχώς δεν είχαμε πολύ χρόνο για να το χαζέψουμε, γιατί μας περίμενε η επόμενη περιπέτεια. Θα πηγαίναμε για jeep safari στην έρημο των Εμιράτων! Ένα καραβάνι με μεγάλα τζιπ μας παρέλαβε και μας ανεβοκατέβαζε στους αμμολόφους έξω από το Ντουμπάι. Χορός, τραγούδι, παιχνίδια στους ογκώδεις αμμολόφους και sand boarding ανέβασαν την αδρεναλίνη και άνοιξαν την όρεξη!

Μετά από λίγες ώρες και με ένα κεφάλι γεμάτο άμμο και εικόνες φτάσαμε σε ένα καταυλισμό βεδουίνων. Καμήλες μας πήγανε σε μια τεράστια υπαίθρια σκηνή, όπου είχε ετοιμαστεί ένα απίθανο αραβικό μπάρμπεκιου με άφθονο φαγητό, τραγούδι και εξωτικές χορεύτριες να επιδίδονται στο χορό της κοιλιάς. Μια μαγική νύχτα κάτω από τα αστέρια της ερήμου, βγαλμένη από τα πιο σαγηνευτικά παραμύθια έφθανε στο τέλος της. Τι υπέροχη εμπειρία είχαμε ζήσει! Ένα τατουάζ από χένα θα μας τη θύμιζε μέχρι να γυρίσουμε στην Αθήνα.

Την Τdubai 12ρίτη μέρα μας στο Ντουμπάι είπαμε να την αφιερώσουμε λίγο στην ίδια την πόλη, να νιώσουμε τον παλμό της. Κάναμε αυτά που κάνουν οι περισσότεροι ντόπιοι και οι τουρίστες: πήγαμε στο Dubai Mall, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στο κόσμο με εσωτερική πίστα για σκι και γκολφ, με άπειρα μαγαζιά και εστιατόρια και το μεγαλύτερο επισκέψιμο ενυδρείο στον κόσμο.

Γιατί στο Ντουμπάι αν δεν είναι το μεγαλύτερο, το καλύτερο, το πιο πολυτελές, δεν έχει καμία αξία! Το βραδινό μας σε ένα γαλλικό εστιατόριο μπροστά στα σιντριβάνια, αν και υπερτιμημένο ήταν υπέροχο. Στο τέλος της ημέρας αν βρεθείτε εκεί μην παραλείψτε να παρακολουθήσετε το σόου με τα σιντριβάνια που χορεύουν στους ρυθμούς του Μότσαρτ και του Michael Jackson!

Την τελευταία μας μέρα είχαμε αποφασίσει να επισκεφτούμε το Burj Khalifa, το πιο ψηλό κτήριο στο κόσμο. Είχαμε προμηθευτεί εισιτήρια αρκετό καιρό πριν και έτσι η επίσκεψη μας δεν είχε αναμονές και ταλαιπωρία. Η θέα από εκεί ψηλά ήταν… περίεργη. Από τη μία όλη η πόλη φαινόταν τόση δα μικρή, σα μακέτα, και από την άλλη αντίκριζες παντού ένα τεράστιο εργοτάξιο. Ο άνθρωπος όταν έχει χρήματα και κέφια μπορεί να κάνει θαύματα!

Μετά από αυτό, πήραμε το μετρό, που είναι μια εμπειρία από μόνο του, και πήγαμε στα προάστια του Ντουμπάι, για να δούμε πως ζούνε πραγματικά οι ντόπιοι. Είδαμε το Burj Al Arab από μακριά, πήγαμε σε τοπικά υπαίθρια παζάρια και γυρίσαμε κουρασμένοι για ένα τελευταίο ποτό στην Dubai Marina με θέα τους φωτεινούς και φουτουριστικούς ουρανοξύστες. Τι μαγική εικόνα στη καρδιά της Μέσης Ανατολής.dubai 8

Και μπορεί το Ντουμπάι να μη θυμίζει σε τίποτα τα υπόλοιπα Εμιράτα και τη Μέση Ανατολή, και ίσως πολλοί σπεύσουν να πούνε ότι είναι μια τεχνητή πόλη μέσα στην έρημο χωρίς κουλτούρα και με δυτικοποιημένο πολιτισμό, είναι όμως σίγουρα μια πόλη που θα σε εντυπωσιάσει με τη καθαριότητα της, την ευγένεια της, την οργάνωση της, την πολυτέλεια της και τον αραβικό αέρα της, που τον νιώθεις ακόμη και αν γύρω σου όλα θυμίζουν Νέα Υόρκη με καλό καιρό.

Κάθε μας ταξίδι είναι και μια μικρή ή μεγάλη περιπέτεια. Και τι δεν έχουμε βιώσει; Και τι δεν μάθαμε; Και τι δεν… πάθαμε; Καταστάσεις απρόβλεπτες, δυσκολίες, χαμόγελα, τραγελαφικές καταστάσεις, όρια που υπερβήκαν και πολλά πολλά χιλιόμετρα. ‘Όλα όμως άξιζαν!

Βρίσκουμε καθημερινά τις καλύτερες προσφορές για ταξίδια, κι εσείς κλείνετε μόνοι σας αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή, αξιοθέατα και εμπειρίες χωρίς να πληρώνετε μεσάζοντες! Ο πιο έξυπνος τρόπος να ταξιδεύεις οικονομικά!!

Αναχώρηση

taksidia apo athina   taksidia apo thessaloniki

Συνεργάτες

partners

Ακολουθήστε μας

Αεροπορικά Εισιτήρια

Διαμονή

booking

Ενημέρωση Newsletter

Αν θες να μαθαίνεις πρώτος τις πιο hot προσφορές διακοπών και όλα τα ταξιδιωτικά νέα γράψου εδώ:

Newsletter

Στηρίξτε την προσπάθειά μας χρησιμοποιώντας τους συνδέσμους των συνεργατών μας όταν κλείνετε εισιτήρια ή κάνετε άλλες κρατήσεις. Δεν υπάρχει καμία έξτρα χρέωση για εσάς κι έτσι εμείς συνεχίζουμε απρόσκοπτα να σας προσφέρουμε τις φθηνότερες προσφορές για διακοπές και ταξίδια μέσω του TaxidoKosmos.gr. Μοιραζόμαστε το πάθος μας για τα ταξίδια και συνεχώς ανακαλύπτουμε νέες προσφορές και οικονομικές ευκαιρίες ταξιδίων! Μοιραστείτε και εσείς με τη σειρά σας τη σελίδα μας με όλους τους φίλους για να γίνουμε μια μεγάλη παρέα!

© 2020 TaxidoKosmos.gr - Οι τιμές που παρουσιάζουμε ενδέχεται να αυξηθούν με την παρέλευση του χρόνου, καθώς οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων αλλά και των ξενοδοχείων αλλάζουν καθημερινά. Γι'αυτό σας προτείνουμε να γραφτείτε στο newsletter και να ενημερώνεστε άμεσα για τα πακέτα μας.