• Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Οι περιπέτειές μας

Ταξίδι στη Χριστουγεννιάτικη Αυστρία

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Η εμπειρία μας στη Χριστουγεννιάτικη Αυστρία

austria 4Όταν το Δεκέμβριο του 2013, ο εργοδότης μου στην τότε εργασία μου στη Θάσο, με ρώτησε αν ήθελα να ταξιδέψω στην Αυστρία, για να προωθήσω τη Θάσο ως ταξιδιωτικό προορισμό, σε μια εκπαιδευτική διημερίδα για τουριστικούς πράκτορες, η απόφαση δεν ήταν καθόλου δύσκολη. Με το Θάνο οργανώσαμε από νωρίς όλα όσα θέλαμε να δούμε και να κάνουμε, ώστε να απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στην εκπληκτική αυτή χώρα την πιο ωραία εποχή του χρόνου, την περίοδο των Χριστουγέννων! Εμείς εξάλλου λατρεύουμε τα Χριστούγεννα και όλα όσα τα συνοδεύουν, τα χιόνια, τα λαμπάκια, τα στολίδια, οι χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και φυσικά το Gluehwein, το βραστό αρωματικό κρασί με τα βότανα και την κανέλλα.

Ξυπνήσαμε λοιπόν τη Τρίτη και πήραμε το δρόμο για Θεσσαλονίκη. Θα πετούσαμε από εκεί για Βιέννη και από εκεί θα μας συνόδευε ένας φίλος ταξιδιωτικός πράκτορας στο Graz, την πόλη όπου ήταν το συνέδριο/διημερίδα. Μετά από μερικές αλλαγές στα μέσα και λίγη ταλαιπωρία, το απόγευμα της Τρίτης ήμασταν στο Graz, λίγο κουρασμένοι αλλά χαρούμενοι. Είπαμε λοιπόν να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία και να βγούμε μια βόλτα για να νιώσουμε τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα. Όλα ήταν στολισμένα και φωτισμένα, σαν βγαλμένα από παραμύθι.  Δοκιμάσαμε φυσικά στις χριστουγεννιάτικες αγορές όλων των ειδών τις τοπικές νοστιμιές και ζεστάναμε τα πνευμόνια μας με ένα ποτήρι Gluehwein.  Τι απόλαυση μέσα στον κρύο αυστριακό χειμώνα!

austria 6Τις επόμενη μέρα δυστυχώς έπρεπε να ξυπνάμε νωρίς, μιας και ήμουν βασική ομιλήτρια στο συνέδριο. Μετά από ένα απίστευτα πλούσιο πρωινό, ένα λεωφορείο μας μετέφερε και τις δύο μέρες σε ένα κοντινό χωριό, όπου διοργανώθηκε το event. Ανάμεσα στις παρουσιάσεις και την προώθηση υπήρχαν διαλείμματα για καφέ και φαγητό. Η υποδοχή ήταν πάντα εγκάρδια και φιλική. Τα απογεύματα ήμασταν ελεύθεροι να εξερευνήσουμε τη πόλη. Έτσι λοιπόν περπατήσαμε στο κέντρο και είχαμε την ευκαιρία να δούμε το μουσείο σύγχρονης τέχνης (Kunsthaus), τον καθεδρικό ναό (Dom), να περπατήσουμε τη γέφυρα με τις εκατοντάδες κλειδαριές (σύμβολο αιώνιας αγάπης όπως στη Βερόνα), να ανέβουμε στον λόφο της παλιάς πόλης (Schlossberg) και να φωτογραφηθούμε στο Uhrturm (το ρολόι), σύμβολο του Γκρατς, στην κορυφή του Schlossberg. Όλα αυτά γαρνιρισμένα με πολλά αυστριακά λουκάνικα/τυριά και άφθονο Gluehwein.

austria 3Παρασκευή το πρωί, ξεκούραστοι και με γεμάτες τις μπαταρίες πήραμε το δρόμο για τη Βιέννη, τον τελικό μας προορισμό. Εκεί αφού βολευτήκαμε στο ξενοδοχείο, συναντήσαμε τη φίλη μας τη Ματίνα, που εργαζόταν εκεί, και πήγαμε παρέα στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Madame Tussauds. Όσο εγώ ζαχάρωνα τον Leonardo Di Caprio και τον Johnny Depp, ο Θάνος φωτογραφιζόταν στο πλευρό της Angelina Jolie και στο σετ του Tarantino. Σαν δραστηριότητα εμείς το συστήνουμε σε όσους δεν έχουν πάει. Είναι πολύ διασκεδαστικό έστω και μια φορά να πάει κανείς. Η βόλτα με τη τεράστια ρόδα που ήταν εκεί δίπλα μας έδωσε μια πανοραμική θέα από ψηλά.

Το απόγευμα περιπλανηθήκαμε στο κέντρο της Βιέννης για φωτογραφίες στον καθεδρικό του Αγίου Στεφάνου, στην Όπερα της Βιέννης, το Δημαρχείο και συναντηθήκαμε με τη φίλη μου την Ειρήνη και την παρέα της για καφέ και φαγητό. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τη ζωή και τη καθημερινότητα των Ελλήνων που ζουν σε μια πόλη με τον πιο υψηλό δείκτη σε θέματα ποιότητας ζωής και αξιοπρέπειας. Τι ευχάριστη κουβέντα ανάμεσα σε αξιόλογους ανθρώπους!

austria 2Το Σάββατο το πρωί ήταν η μέρα sightseeing! Είχαμε πει με το Θάνο ότι θα κάνουμε όλα τα κλισέ των τουριστών στη «αυτοκρατορική Βιέννη» και θα επισκεπτόμασταν όλα τα παλάτια και ανάκτορα, θερινά-χειμερινά-ανοιξιάτικα, του κάθε μέλους της βασιλικής οικογένειας. Πρώτος σταθμός το ανάκτορο Schoenbrunn με τους τεράστιους κήπους και τις σαγηνευτικές ευμεγέθεις αίθουσες χορών και δεξιώσεων. Φυσικά πήγαμε και στο Belvedere και το Hofburg. Συμβουλή μας είναι να μην τα κάνει κάποιος όλα μαζί σε μια μέρα, αφενός γιατί είναι μονότονο και κουραστικό και αφετέρου, γατί είναι μακριά το ένα από το άλλο. Αξίζει όμως να τα δει κάποιος. Το βράδυ είχαμε κανονίσει με την Ειρήνη να πάμε για πατινάζ στη πλατεία Δημαρχείου και μετά για ένα παραδοσιακό λουκούλλειο βιεννέζικο δείπνο. Πρόταση μας είναι το εστιατόριο Zwoelf Apostelkeller.

austria 8Την Κυριακή το πρωί, τη τελευταία μας μέρα στη Βιέννη είπαμε να την αφιερώσουμε στην τέχνη. Επισκεφτήκαμε την περιοχή με τα μουσεία (Museumsquartier) και επιλέξαμε το μουσείο σύγχρονης τέχνης (μην πάτε ποτέ και για κανέναν λόγο, εκτός αν το έχετε). Προτείνουμε αντί αυτού, το μουσείο φυσικής ιστορίας. Το μεσημέρι βρεθήκαμε με την Ειρήνη για sushi, μια ευχάριστη αλλαγή μετά τα λουκάνικα και τα σνίτσελ των τελευταίων ημερών και το απόγευμα για καφέ στο διάσημο Café Central (να πάτε!). Επειδή την περίοδο των εορτών η Όπερα της Βιέννης ήταν sold out μέχρι το Γενάρη, επιλέξαμε σαν εναλλακτική βραδινή έξοδο την φημισμένη ορχήστρα της Βιέννης. Ήταν πραγματικά μια μαγευτική εμπειρία, ακόμα και αν δεν είναι κάποιος φίλος της κλασσικής μουσικής. Αν παρόλα αυτά επιθυμείτε να παρακολουθήσετε κάποιο έργο στη Όπερα, προτείνουμε να το κλείσετε αρκετά νωρίς, ταυτόχρονα ίσως με το ξενοδοχείο.

Τη Δευτέρα το πρωί μετά το checkout από το ξενοδοχείο, πήραμε το δρόμο της επιστροφής στο νησάκι μας, γεμάτοι εικόνες και υπέροχες αναμνήσεις.

Κάθε μας ταξίδι είναι και μια μικρή ή μεγάλη περιπέτεια. Και τι δεν έχουμε βιώσει; Και τι δεν μάθαμε; Και τι δεν… πάθαμε; Καταστάσεις απρόβλεπτες, δυσκολίες, χαμόγελα, τραγελαφικές καταστάσεις, όρια που υπερβήκαν και πολλά πολλά χιλιόμετρα. ‘Όλα όμως άξιζαν!

Βρίσκουμε καθημερινά τις καλύτερες προσφορές για ταξίδια, κι εσείς κλείνετε μόνοι σας αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή, αξιοθέατα και εμπειρίες χωρίς να πληρώνετε μεσάζοντες! Ο πιο έξυπνος τρόπος να ταξιδεύεις οικονομικά!!

Αναχώρηση

taksidia apo athina   taksidia apo thessaloniki

Συνεργάτες

partners

Ακολουθήστε μας

Αεροπορικά Εισιτήρια

Διαμονή

booking

Ενημέρωση Newsletter

Αν θες να μαθαίνεις πρώτος τις πιο hot προσφορές διακοπών και όλα τα ταξιδιωτικά νέα γράψου εδώ:

Newsletter

Στηρίξτε την προσπάθειά μας χρησιμοποιώντας τους συνδέσμους των συνεργατών μας όταν κλείνετε εισιτήρια ή κάνετε άλλες κρατήσεις. Δεν υπάρχει καμία έξτρα χρέωση για εσάς κι έτσι εμείς συνεχίζουμε απρόσκοπτα να σας προσφέρουμε τις φθηνότερες προσφορές για διακοπές και ταξίδια μέσω του TaxidoKosmos.gr. Μοιραζόμαστε το πάθος μας για τα ταξίδια και συνεχώς ανακαλύπτουμε νέες προσφορές και οικονομικές ευκαιρίες ταξιδίων! Μοιραστείτε και εσείς με τη σειρά σας τη σελίδα μας με όλους τους φίλους για να γίνουμε μια μεγάλη παρέα!

© 2019 TaxidoKosmos.gr - Οι τιμές που παρουσιάζουμε ενδέχεται να αυξηθούν με την παρέλευση του χρόνου, καθώς οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων αλλά και των ξενοδοχείων αλλάζουν καθημερινά. Γι'αυτό σας προτείνουμε να γραφτείτε στο newsletter και να ενημερώνεστε άμεσα για τα πακέτα μας.